Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.
Uzzini vairākSociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!
Uzzini vairākSasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairākKas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?
Uzzini vairākDigitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.
Uzzini vairākDigitālais mārketings šobrīd dinamiski attīstās, pateicoties mainīgajiem veidiem, kā cilvēki meklē informāciju tiešsaistē. Uzņēmumiem pienācis laiks optimizēt savas saskarnes, platformas un vietnes, lai tās neatpaliktu no mainīgās balss meklēšanas ainavas.
Uzzini vairākLīdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.
Uzzini vairāk2023. gads neapšaubāmi ir nozīmīgs pagrieziena punkts mākslīgā intelekta jomā digitālā mārketinga pasaulē. Arī mārketinga pasaulē būtiskajā ziņojumā "Google Marketing Live" (GML) uzsvēra skaidras izmaiņas patērētāju meklēšanas uzvedībā un milzīgais potenciāls reklāmdevējiem izmantot Google mākslīgā intelekta produktus, lai piesaistītu viņu uzmanību efetīvāk nekā jebkad agrāk.
Uzzini vairākJa vien jūs pēdējos 18 mēnešus neesat pavadījis uz salas nekurienes vidū, jūs labi zināt, ka 1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu vecais draugs.
Uzzini vairākVēl viens jauns vārds mākslīgā intelekta pasaulē! Bard ir Google izstrādāts sarunvalodas ģeneratīvais mākslīgā intelekta tērzēšanas robots, kas sākotnēji balstīts uz lielo valodas modeļu (LLM) saimes LaMDA un vēlāk uz PaLM LLM.
Uzzini vairākTuvojoties pārejas termiņam uz Google Analytics 4 (GA4), daudzas organizācijas un uzņēmumi saskaras ar jautājumu: pāriet uz citu analīzes rīku vai atjaunināt to līdz GA4 pirms oficiālā termiņa beigām.
Uzzini vairākGoogle Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.
Uzzini vairākSEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC pieejas, lai izveidotu holistisku interneta mārketinga stratēģiju, kas veicina datplūsmu un atpazīstamību, izmantojot meklētājprogrammas un pamatojoties uz lietotāja meklēšanas vaicājumu.
Uzzini vairākIkvienas vietnes tekstu struktūra ir svarīgs aspekts SEO optimizācijai. Ja saturs ir skaidri strukturēts, iespējas ieņemt labas pozīcijas Google būs lielākas. Šajā bloga ierakstā pastāstīsim, kāpēc teksta struktūra ir būtiska!
Uzzini vairākMākslīgais intelekts jeb AI var izklausīties pēc oksimorona, taču tas padara mūsu pasauli gudrāku, automatizējot uzdevumus, izstrādājot skaitļošanas risinājumus un uzlabojot efektivitāti. Mākslīgais intelekts, kas kādreiz bija zinātniskās fantastikas materiāls, aizvien vairāk ietekmē dzīvi ļoti smalkos veidos.
Uzzini vairākVidējais tiešsaistes lietotājs katru dienu saskaras pat ar tūkstošiem reklāmu. Un apjoms nav vienīgā problēma. Reklāmas kļūst arvien izplatītākas, nepatīkamākas un neizbēgamākas, jo lietotāji tiek bombardēti ar neatbilstošiem piedāvājumiem, uznirstošajiem logiem un mulsinošiem automātiskās atskaņošanas videoklipiem.
Uzzini vairākBībelē ir līdzība par cilvēku, kas uzcēla savu māju uz smiltīm, un cilvēku, kas uzcēla savu māju uz klints. Kad sākās lietus un plūdi, māju uz smiltīm aizskaloja. Tikmēr māja uz klints stāvēja. Šī līdzība, iespējams, ir kļuvusi vēl aktuālāka digitālajā reklāmas ainavā pēc tam, kad Apple iOS 14 datu privātuma pasākumu ieviešana apgrūtināja veiktspējas mārketinga speciālistu darbu.
Uzzini vairākJūs noteikti esat pamanījuši, ka digitālā mārketinga pasaule attīstās diezgan strauji. Protams, nav iespējams simtprocentīgi paredzēt, kas notiks 2023. gadā. Taču jau tagad varam saskatīt mārketinga tendences, kas parādījušās pēdējo gadu laikā un kas, visticamāk, kļūs vēl pamanāmākas.
Uzzini vairākLai mārketinga plāns būtu efektīvs, nepieciešama stratēģiska pieeja, kurā izklāstīts, kāda veida saturu gatavojaties radīt un kāpēc. Satura piramīda ir populārs satura stratēģijas organizēšanas modelis gan traidicionālajā, gan digitālajā mārketingā, bet visbiežāk aptver ikvienu satura mārketinga aktivitāti jebkurā platformā.
Uzzini vairākPievēršoties meklētājprogrammu mārketingam, jāsaprot daudz specifisku terminu un akronīmu. Taču galu galā viss atkarīgs no tā, kur jūsu vietne parādās meklētājprogrammu rezultātu lapā (SERP) un vai jūs nopērkat šo vietu ar maksas taktiku vai optimizējat to ar organisko jeb bezmaksas taktiku.
Uzzini vairākJā, Google reklāmās joprojām ir iespējama segmentācija pēc ierīces. Šajā rakstā pastāstīsim, kāpēc ierīces segmentācija ir svarīgāka nekā viena atslēgvārda reklāmu grupas.
Uzzini vairākTuvojoties Ziemassvētku un Jaungada sezonai, daudzi uzņēmumi kļūst ievērojami aktīvāki sociālajos medijos – ikvienam īpaši jāpiepūlas, lai tieši viņa vēstījums taptu sadzirdēts un uzklausīts, pozitīvi ietekmējot sezonālos pārdošanas rādītājus un auditorijas iesaisti.
Uzzini vairākPasaules lielākā iepirkšanās sezona – no Melnās piektdienas līdz Ziemassvētkiem – ir klāt. Vēlaties palielināt savu svētku pārdošanas apjomu? Vislabāk plānot laikus, bet arī pēdējā brīdī var īstenot kādu no SEO ieteikumiem.
Uzzini vairākPar maz teikt, ka mārketinga speciālistiem jābūt rīcības plānam neparedzētiem gadījumiem. Ja nav elastības un gatavības mainīties, pat vislabāk izstrādātie stratēģiskie plāni var izjukt. Turklāt papildus parastajām svārstībām mūsdienu mārketinga speciālisti saskaras ar neskaidru ekonomisko vidi. Nepieciešamība pēc uz zināšanām balstītas pielāgošanās spējas vēl nekad nav bijusi skaidrāka un steidzamāka.
Uzzini vairākVideo platformu un sociālo tīklu satura patēriņā beidzamajos gados iezīmējas jauna tendence – apmeklētāji gatavi vērot ne tikai īsus, piesaistošus klipus, bet arī stundām ilgus sižetus, ja vien temats tos interesē, atklāj nozares ekspertu novērojumi un lietotāju aptaujas.
Uzzini vairākInflācijas, ekonomiskās nenoteiktības un dzīves dārdzības pieaugums atstājis spēcīgu ietekmi arī uz Latvijas iedzīvotāju meklējumiem pasaulē populārākajā meklēšanas rīkā Google – atslēgvārdu kombinācija "kas ir inflācija" gada laikā meklēta par 350% vairāk, bet atslēgvārds "inflācija" – par 243% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina digitālā mārketinga aģentūras "FCR Digital" septembrī veiktā pētījuma dati.
Uzzini vairākPienācis laiks iestatīt SEO pārskatus pakalpojumā Google Analytics 4. Šajā rakstā piedāvāsim iepazīties ar trīs izplatītiem un noderīgiem pārskati, ar kuriem sākt.
Uzzini vairākGoogle Ads tradicionāli tiek uztverts kā B2C produkts jeb veids, kā sasniegt tiešo klientu, bet to iespējams efektīvi pielāgot arī saskarsmei uzņēmumu līmenī.
Uzzini vairākPasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).
Uzzini vairākGoogle nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.
Uzzini vairākMaza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.
Uzzini vairākKompānija Google kopā ar Euromonitor veica aptauju, kurā piedalījās 6000 pircēji no dažādām Eiropas valstīm. Aptaujas mērķis bija noskaidrot pircēju tiešsaistes uzvedību iepērkoties ārzemju interneta veikalos, un saprast, kas palīdz vai traucē veikt šos pirkumus.
Uzzini vairākBens Džonsons Google radošo darbu direktors uzsver dažus kļūdainus cilvēku priekšstatus par YouTube reklāmu, kā arī Google komanda sniedz ieteikumus kā varētu pārveidot maldinājums par labu reklāmu.
Uzzini vairākUzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu. Taču, ja vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.
Uzzini vairākLai Jūsu potenciālie klienti iegādātos Jūsu produktus / pakalpojumus, Jums tie ir jāpārliecina. Vispārliecinošākais rīks ir klientu atsauksmes par Jums kā uzņēmumu, Jūsu produktu vai pakalpojumu, Jūsu uzņēmuma servisu. Šīs atsauksmes būtiski izvietot gan Jūsu uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos, gan Google servisos. Tām ir jābūt saturīgām, viegli uztveramām un pārliecinošām.
Uzzini vairākDigitālais mārketings ir mainījis veidu, kā uzņēmumi pozicionē savus produktus un pakalpojumus, un galvenokārt, kā tiek mērīti mārketinga kampaņu rezultāti. Pareizāk būtu teikt, ka digitālais mārketings piedāvā nebijušas iespējas. Vēl gan zināms ceļš ir priekšā, līdz visi uzņēmumi sapratīs tā potenciālu un izmantos digitālo mārketingu.
Uzzini vairākGoogle pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām. Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c.
Uzzini vairākLai veiksmīgi attīstītu biznesu,svarīgi ir zināt savu potenciālo klientu intereses un darbības mājas lapā. Viens no efektīvākajiem informācijas ieguves avotiem ir uzņēmuma mājas lapa. Tā ir kā spogulis, kas var palīdzētizprast potenciālo klientu rīcību, un līdz ar to būtiskākās pārdošanas problēmas un izaicinājumus. Kā pārvērst mājas lapu par ienesīgu pārdošanas kanālu?
Uzzini vairāk76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata, ka mobilās ierīces ir uzņemuma attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
Uzzini vairākDigitālais mārketings paver lielisku iespēju Jūsu uzņēmumam – analizējot datus mājas lapā un uz tiem balstot pārdošanas stratēģiju, pārdošanu digitālajā vidē veikt nesalīdzināmi mērķtiecīgāk un efektīvāk nekā ar citiem reklāmas veidiem.
Uzzini vairākVai jūs zināt kā jūsu klienti saņem informāciju par jaunumiem? Mēs turpinām rakstu sēriju par B2B un B2C biznesu atšķirībām.
Uzzini vairāk