Google Ads tradicionāli tiek uztverts kā B2C produkts jeb veids, kā sasniegt tiešo klientu, bet to iespējams efektīvi pielāgot arī saskarsmei uzņēmumu līmenī.
Uzzini vairāk76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata, ka mobilās ierīces ir uzņemuma attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
Uzzini vairākVai jūs zināt kā jūsu klienti saņem informāciju par jaunumiem? Mēs turpinām rakstu sēriju par B2B un B2C biznesu atšķirībām.
Uzzini vairāk