FCR logo

Atslēgvārdu reklāma

54%* interneta lietotāju pirkuma izpēti veic Google meklētājsistēmā.

Kāpēc Atslēgas vārdi?

Atslēgvārdu reklāma meklētājsistēmās (Google un Yandex) ir ātrākais veids kā parādīt savu produktu vai pakalpojumu lietotājiem, kas jau to meklē.

Mēs uzsvaru liekam uz pareizu izvietojumu un reklāmas tekstu, lai jūs varētu sasniegt labākos rezultātus cīņā par šiem lietotājiem.

Ne mazāks uzsvars tiek likts uz lietotāju turpmāko rīcību uzņēmuma mājaslapā, lai palielinātu reklāmguves no piesaistītajiem lietotājiem.

Vēlies uzzināt vairāk?

Pieteikt konsultāciju

Atslēgvārdu reklāmas platformas

Google AdWords ir lielākā atslēgvārdu reklāmas platforma, bet ne vienīgā. Bieži vien mūsu klientu mērķa tirgus atrodas arī Krievijā vai citās NVS valstīs, kur liels meklējumu īpatsvars notiek Yandex platformā.

Google Ads

Vairāk 67% no visiem meklējumiem pasaulē notiek tieši Google meklētājsistēmā. Google Ads ir lielākā tiešsaistes reklamēšanās platforma, kas ļauj izvietot Jūsu reklāmas arī zem meklējumiem Google meklētājā.

Yandex

Google Ads ir lielākā atslēgvārdu reklāmas platforma, bet ne vienīgā. Bieži vien mūsu klientu mērķa tirgus atrodas arī Krievijā vai citās NVS valstīs, kur liels meklējumu īpatsvars notiek Yandex platformā.

Vēlies uzzināt vairāk?

Pieteikt konsultāciju

Veiksmīgu atslēgvārdu kampaņas pamatnosacījumi

Kāpēc dažas kampaņas ir veiksmīgākas par citām? Savā pieredzē esam pārbaudījuši, ka pareizi veidojot kampaņu un veicot pareizos iestatījumus, kampaņas veiksmīgums būs daudz lielāks. Kaut arī nav vienas formulas kā padarīt kampaņu efektīvu un pelnošu, tomēr šie 3 pamatprincipi ir katras kampaņas veiksmīguma pamatā.

Reklāmas uzstādījumi

Šajā posmā mēs izveidojam kampaņas struktūru un atslēgvārdu iedalījumu, sagatavojam vairākus reklāmas tekstus, pievienojam visus iespējamos paplašinājumus reklāmas skatam un ieplānojam reklāmas rādīšanas laiku u.c.

Cenas optimizācija

Mēs apzināmies klikšķa cenas spēku un optimizējam to atkarībā no kampaņas mērķiem un reklāmguvēm. Klikšķa cena nosaka reklāmas pozīciju, savukārt, lai vērtētu pozīcijas vērtību un atdevi, vispirms nepieciešama reklāmguvju analīze.

Reklāmguvju iestatīšana

Ir ļoti svarīgi ir saprast, kas notiek pēc tam, kad klients ir uzklikšķinājis uz Jūsu reklāmas. To var izdarīt reklāmas kampaņu savienojot ar mājas lapas Google Analytics kontu un uzstādot reklāmguvumu nosacījumus.

Vēlies uzzināt vairāk?

Pieteikt konsultāciju