Pieaugot balss asistentu (Siri, Alexa, Google u. c.) popularitātei, VSO būs ļoti svarīga. Tā kā arvien vairāk lietotāju produktu, informācijas un pakalpojumu meklēšanā paļaujas uz balss komandām, zīmoliem un uzņēmumiem būs jāpielāgojas.
Sociālo un digitālo pakalpojumu mārketinga speciālistiem būs jāapsver iespēja mainīt SEO (meklētājprogrammu optimizācijas) atslēgvārdus un saturu, lai tie atbilstu dabiskās valodas modeļiem, ieteiktajiem izvilkumiem un vietējai meklēšanai un nodrošinātu redzamību balss meklēšanas rezultātos.
Paredzams, ka 2024. gadā hiperpersonalizācija ieņems centrālo vietu. Uzņēmumi un platformas izmanto progresīvu analītiku, mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos, lai nodrošinātu individualizētu saturu, produktu ieteikumus un piedāvājumus.
Lasiet vairāk par Google attīstības tendencēm!
Zīmoliem un uzņēmumiem ir jāiet tālāk par pamata segmentāciju, lai vienmēr nodrošinātu pielāgotu saturu visos mārketinga saskarsmes punktos.
Patērētāji arvien vairāk pierod pie personalizētas pieredzes. Saskaņā ar Accenture datiem 91% patērētāju biežāk iepērkas pie tiem zīmoliem, kuri atpazīst, atceras un sniedz atbilstošus piedāvājumus un ieteikumus.
Nodrošinot personalizētu pieredzi, varat veidot ciešākas attiecības ar klientiem un izcelties uz konkurences fona.
Izmantojot datus un mākslīgo intelektu, tirgotāji var radīt personalizētu saturu un piedāvājumus, kas ir pielāgoti individuālam klientam. Izmantojot klientu datus, mašīnmācīšanās algoritmus un ieteikumu sistēmas, var palīdzēt atklāt patērētāju vēlmju modeļus un tendences. Šie datu rīki var palīdzēt ieteikt klientiem atbilstošas satura iespējas un piedāvājumus, pamatojoties uz viņu uzvedību un vēlmēm.
Kampaņu veiktspējas novērtēšana ir bēdīgi slavena ar paļaušanos uz analītikas datiem. Tomēr, attīstoties sociālajai sfērai un zīmoliem, sociālo plašsaziņas līdzekļu analītika nevar pilnībā izvērtēt zīmola iniciatīvas.
Montorings un sociālā klausīšanās ir process, kurā tiek izmantoti dati, kas iegūti no klientu atsauksmēm, pieredzes un viedokļiem, un reaģēšana, izmantojot zīmola sociālo mediju kanālus, lai izveidotu saikni/atbalstu digitālajam klientam, kas pēc tam var pārvērst auditoriju par iesaistītu kopienu.
Klientiem mūsdienās ir pieejams vairāk informācijas un vairāk zīmolu, no kuriem izvēlēties, nekā jebkad agrāk, tādējādi zīmolam ir grūtāk iegūt patērētāja uzmanību un uzticību.
Pievēršot uzmanību (un savlaicīgi reaģējot) uz klientu un klientu atsauksmēm, tiek nodrošināts priekšstats, ka klients ir ne tikai pamanīts, bet arī sadzirdēts.
Sociālā klausīšanās var palīdzēt tirgotājiem veikt būtiskus uzlabojumus klientu apkalpošanā, mārketinga kampaņās un produktos. Tā sniedz zīmoliem priekšrocību sekot līdzi jaunākajām sociālajām tendencēm savā nišā. Pastāv vairāki sociālās klausīšanās rīki, un uzticama sociālo mediju klausīšanās rīka izmantošana var mainīt spēles gaitu.
UGC (user-generated content, lietotāju radītais saturs) ir saturs, ko rada klienti, kuri dalās savā pieredzē un kļūst par zīmola atbalstītājiem. Tas sniedz skatītājiem autentisku ieskatu uzņēmumā un nodrošina pārliecinošu veidu, kā demonstrēt patiesu mijiedarbību/ veicināt autentiskumu. Tas dod zīmoliem iespēju izmantot līdzcilvēku ieteikumus, izmantojot apmierinātu klientu ietekmi, lai radītu jaunus klientus.
Mikro influenceri: Uzņēmumi un zīmoli agrāk izmantoja influencerus (1M-5M sekotāju), tomēr autentiskuma trūkums (kopā ar uzturēšanas izmaksām) uzņēmumu īpašniekus mudināja meklēt citā virzienā.
Uzņēmumi izmanto mikro un nano influencerus (500 sekotāju - 100 000+ sekotāju), lai veicinātu kampaņas, uzņēmējdarbību un pakalpojumus. Pateicoties mazākam sekotāju skaitam un līdzīgu interešu tīkliem, mikro un nano influenceriem ir lielāki panākumi un pārdošanas rādītāji, popularizējot produktus un pakalpojumus.
Mazākām kopienām biežāk ir raksturīgi, ka jūsu izvēlētajam mikro influencerim ir rezonanse un līdzīgas vajadzības, tādējādi viņi ir apņēmušies iegādāties reklamējamo produktu vai pakalpojumu.
UGC ir spēcīgs resurss zīmoliem, kas vēlas paplašināt vai veidot savu kopienu. Līdzinieku ieteikumi sniedz klientiem iespēju būt daļai no zīmola stāsta, justies novērtētiem un atzītiem, kas savukārt rada piederības un lojalitātes sajūtu.
Ja tomēr izvēlaties sadarboties ar mikro vai nano influenceriem, lai veicinātu zīmola atpazīstamību vai pārdošanu, pārliecinieties, ka viņi darbojas jūsu nišā, ir ar lielisku iesaistes līmeni un leģitīmiem sekotājiem (jūs nevēlaties tērēt daļu no sava mārketinga budžeta kādam, kam ir mākslīgi iegūti, nereālistiski sekotāji!).
Ja savā mārketinga stratēģijā izmantojat kādu influenceru, negaidiet, ka visi viņa sekotāji uzreiz kļūs par jūsu sekotājiem!
Sociālais un digitālais mārketings turpina mainīties un attīstīties. Attīstoties digitālajai sfērai, arī jūsu mārketinga plānam vajadzētu attīstīties. Kādu jaunu stratēģiju jūs apsvērtu ieviest savā un kādas jaunas stratēģijas, jūsuprāt, kļūs populāras tuvākajos gados? Sazināmies!
Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.
Uzzini vairākSociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!
Uzzini vairākSasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairāk