Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi tiešsaistē. Pieauga nepieciešamība pēc piegādes uz mājām – turklāt līdz namdurvīm pasūtīja ne tikai pārtiku, bet arī ikdienas lietošanas preces un pakalpojumus. Tā, piemēram, Anglijā daudz biežāk ar piegādi uz mājām pasūtīja kompostu, kas, visticamāk, ir saistīts ar cilvēku vēlmi pašu spēkiem iekārtot dārzu, balkonu u.c. Savukārt Itālijā ārkārtas situācijas laikā būtiski pieauga interese par aprūpētāju pakalpojumiem mājās.
Šobrīd ārkārtas situācijas noteiktie ierobežojumi ir mazinājušies, taču cilvēki ir mainījuši savus ikdienas ieradumus. Tādēļ – īpaši, ja vēlaties uzrunāt pontenciālos klientus tiešsaistē, ir vērts padomāt, vai saturs, ko publicējat interneta vietnēs, pilnībā apmierina patērētāju vēlmes un intereses. Iespējams, ir vērts pārskatīt informāciju uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās un padomāt, vai informācija pircējam rada pārliecību, ka iepirkties pie Jums ir droši un uzticami. Ieteicams arī pārskatīt tiešsaistē piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veikt izmaiņas servisā, lai uzlabotu pārdošanu.
Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairākSociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.
Uzzini vairāk