Nedaudz par B2B.
No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram.
B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus.
No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir: Produktu vai pakalpojumu kvalitāte!
Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!
Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::
Avots: BigCommerce, 2019
Interesanti fakti par B2B:
Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairākSociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.
Uzzini vairāk