FCR logo

Blogs

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

Ja vien jūs pēdējos 18 mēnešus neesat pavadījis uz salas nekurienes vidū, jūs labi zināt, ka 1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu vecais draugs.

Uzzini vairāk

Google analītikas rīki: lielākās pārmaiņas šajā gadsimtā

Tuvojoties pārejas termiņam uz Google Analytics 4 (GA4), daudzas organizācijas un uzņēmumi saskaras ar jautājumu: pāriet uz citu analīzes rīku vai atjaunināt to līdz GA4 pirms oficiālā termiņa beigām.

Uzzini vairāk

Trīs vērtīgi Google Analytics 4 pārskati SEO speciālistiem

Pienācis laiks iestatīt SEO pārskatus pakalpojumā Google Analytics 4. Šajā rakstā piedāvāsim iepazīties ar trīs izplatītiem un noderīgiem pārskati, ar kuriem sākt.

Uzzini vairāk

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Digitālais mārketings kā investīcija – kā gūt peļņu no investīcijām?

Digitālais mārketings ir mainījis veidu, kā uzņēmumi pozicionē savus produktus un pakalpojumus, un galvenokārt, kā tiek mērīti mārketinga kampaņu rezultāti. Pareizāk būtu teikt, ka digitālais mārketings piedāvā nebijušas iespējas. Vēl gan zināms ceļš ir priekšā, līdz visi uzņēmumi sapratīs tā potenciālu un izmantos digitālo mārketingu.

Uzzini vairāk

Kā veicināt biznesa attīstību, analizējot apmeklētāju rīcību mājas lapā?

Lai veiksmīgi attīstītu biznesu,svarīgi ir zināt savu potenciālo klientu intereses un darbības mājas lapā. Viens no efektīvākajiem informācijas ieguves avotiem ir uzņēmuma mājas lapa. Tā ir kā spogulis, kas var palīdzētizprast potenciālo klientu rīcību, un līdz ar to būtiskākās pārdošanas problēmas un izaicinājumus. Kā pārvērst mājas lapu par ienesīgu pārdošanas kanālu?

Uzzini vairāk