FCR logo

Blogs

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Demand Gen, kas jau nosaukta par "nākamās paaudzes Discovery rīku", piedāvā jaunas funkcijas, inventāru un ieskatu, kā arī uzlabotu reklāmu veidošanas plūsmu. Turklāt Discovery reklāmu uzlabojumi sākas jau šonedēļ un tiks īstenoti līdz nākamā gada sākumam.

Kāpēc tas ir svarīgi 

Demand Gen ir efektīvs rīks, kad runa ir par jaunu auditoriju sasniegšanu, jo tas piedāvā lielāku radošumu nekā tā priekšgājējs. 

Discovery kampaņās bija atļauts izmantot tikai attēlus, karuseļus vai produktu datu plūsmas kreatīvos materiālus, taču Demand Gen ļauj izmantot videoklipus, tostarp gan parastos YouTube videoklipus, gan īsfilmas, tādējādi sniedzot reklāmdevējiem plašākas izvēles iespējas, kad runa ir par satura radīšanu, kas visvairāk uzrunās viņu auditoriju.

Kas ir Demand Gen? 

Demand Gen ir mākslīgā intelekta darbināts rīks, kas tika radīts, lai īpaši palīdzētu sociālo platformu reklāmdevējiem, racionalizējot patērētāju atklāšanas un konvertēšanas procesu, izmantojot vizuāli saistošu saturu. 

Šī Google reklāmu funkcija tika izstrādāta, lai palīdzētu radīt konversijas, vietņu apmeklējumus un darbības tādos izklaidei veltītos saskarsmes punktos kā YouTube (tostarp īsfilmas), Discover un Gmail.

Jaunu auditoriju piesaiste 

Demand Gen var palīdzēt atklāt jaunus potenciālos klientus, kuri, iespējams, nav pazīstami ar jūsu zīmolu, izmantojot jaunās Lookalike segmentu funkcijas. Pēc tam reklāmdevēji var vēl vairāk palielināt sniegumu, izvēloties solīšanas stratēģiju, kas vislabāk atbilst jūsu mērķiem, piemēram, klikšķiem, reklāmguvumiem vai darbībām tīmekļa vietnē.

Auditorijai pielāgotu reklāmu izveide 

Saskaņā ar Google datiem Demand Gen var sasniegt trīs reizes augstāku klikšķu skaitu un par 61% zemākas izmaksas par darbību (CPA), salīdzinot ar maksas sociālajām kampaņām. 

To iespējams panākt, piedāvājot dažādus formātus, lai zīmoli varētu labāk pielāgot saturu savai auditorijai, sākot no īsformāta videoklipiem līdz karuseļiem.

Produktu plūsmas mazumtirgotājiem 

Demand Gen var apvienot videoklipus ar attēliem un tekstu no jūsu katalogiem, lai potenciālajiem klientiem parādītu produktus, kas visvairāk atbilst viņu interesēm un meklēšanas nolūkiem.

Demand Gen labākā prakse

"Patērētāju veids, kā viņi atklāj produktus, mainās – lēmumi tiek pieņemti visā piltuvē. Lai neatpaliktu no šīs mainīgās mediju ainavas, sociālo reklāmdevēju vajadzībām ir jāpielāgo savas stratēģijas, lai sasniegtu rezultātus," izteicies Google Ads (Search Ads & Ads on Google Experiences) viceprezidente un ģenerāldirektore Vidhja Srinivasana. 

Pēc viņa vārdiem, Demand Gen kampaņas var palīdzēt jums piesaistīt miljardiem lietotāju interesi, jo viņi pavada laiku YouTube un Google vizuāli aizraujošajos saskarpunktos. "Aizraujoši radošie klipi var rosināt rīcību, savukārt mūsu auditorijas un solīšanas risinājumi palīdz jums veicināt interesi ar vairāk potenciālajiem klientiem."

Citi raksti

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Uzzini vairāk