Demand Gen, kas jau nosaukta par "nākamās paaudzes Discovery rīku", piedāvā jaunas funkcijas, inventāru un ieskatu, kā arī uzlabotu reklāmu veidošanas plūsmu. Turklāt Discovery reklāmu uzlabojumi sākas jau šonedēļ un tiks īstenoti līdz nākamā gada sākumam.
Demand Gen ir efektīvs rīks, kad runa ir par jaunu auditoriju sasniegšanu, jo tas piedāvā lielāku radošumu nekā tā priekšgājējs.
Discovery kampaņās bija atļauts izmantot tikai attēlus, karuseļus vai produktu datu plūsmas kreatīvos materiālus, taču Demand Gen ļauj izmantot videoklipus, tostarp gan parastos YouTube videoklipus, gan īsfilmas, tādējādi sniedzot reklāmdevējiem plašākas izvēles iespējas, kad runa ir par satura radīšanu, kas visvairāk uzrunās viņu auditoriju.
Demand Gen ir mākslīgā intelekta darbināts rīks, kas tika radīts, lai īpaši palīdzētu sociālo platformu reklāmdevējiem, racionalizējot patērētāju atklāšanas un konvertēšanas procesu, izmantojot vizuāli saistošu saturu.
Šī Google reklāmu funkcija tika izstrādāta, lai palīdzētu radīt konversijas, vietņu apmeklējumus un darbības tādos izklaidei veltītos saskarsmes punktos kā YouTube (tostarp īsfilmas), Discover un Gmail.
Demand Gen var palīdzēt atklāt jaunus potenciālos klientus, kuri, iespējams, nav pazīstami ar jūsu zīmolu, izmantojot jaunās Lookalike segmentu funkcijas. Pēc tam reklāmdevēji var vēl vairāk palielināt sniegumu, izvēloties solīšanas stratēģiju, kas vislabāk atbilst jūsu mērķiem, piemēram, klikšķiem, reklāmguvumiem vai darbībām tīmekļa vietnē.
Saskaņā ar Google datiem Demand Gen var sasniegt trīs reizes augstāku klikšķu skaitu un par 61% zemākas izmaksas par darbību (CPA), salīdzinot ar maksas sociālajām kampaņām.
To iespējams panākt, piedāvājot dažādus formātus, lai zīmoli varētu labāk pielāgot saturu savai auditorijai, sākot no īsformāta videoklipiem līdz karuseļiem.
Demand Gen var apvienot videoklipus ar attēliem un tekstu no jūsu katalogiem, lai potenciālajiem klientiem parādītu produktus, kas visvairāk atbilst viņu interesēm un meklēšanas nolūkiem.
"Patērētāju veids, kā viņi atklāj produktus, mainās – lēmumi tiek pieņemti visā piltuvē. Lai neatpaliktu no šīs mainīgās mediju ainavas, sociālo reklāmdevēju vajadzībām ir jāpielāgo savas stratēģijas, lai sasniegtu rezultātus," izteicies Google Ads (Search Ads & Ads on Google Experiences) viceprezidente un ģenerāldirektore Vidhja Srinivasana.
Pēc viņa vārdiem, Demand Gen kampaņas var palīdzēt jums piesaistīt miljardiem lietotāju interesi, jo viņi pavada laiku YouTube un Google vizuāli aizraujošajos saskarpunktos. "Aizraujoši radošie klipi var rosināt rīcību, savukārt mūsu auditorijas un solīšanas risinājumi palīdz jums veicināt interesi ar vairāk potenciālajiem klientiem."
Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairākSociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.
Uzzini vairāk