FCR logo

Blogs

B2B mārketinga statistika

76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata, ka mobilās ierīces ir uzņemuma attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
  • 76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces.
  • 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata,  ka  mobilās ierīces ir uzņemuma  attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
  • 71% “headhunters”, meklējot vakances B2B mārketinga uzņēmumiem, pamatā izmanto Google.
  • Taču tikai 50% B2B mārketinga uzņēmumu mājas lapas ir klientiem parocīgas un viegli lietojamas. Veiksmīgi izstrādāta mājas lapa var ievērojami uzlabot uzņēmuma konkurētspēju.

Jaunā paaudze – aktīvi B2B lietotāji

Vairāk nekā puse “headhunters”, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ir milleniāļi. Laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam B2B mārketinga “headhunters” skaits (vecuma  grupā no 18-34)  ir palielinājies par 70%, un šis skaits turpina  pieaugt.

B2B mārketings sociālajos tīklos

LinkedIn – ir visefektīvākā platforma mediju mārketingam. 66% lietotāju atzīst, ka, to izmantojot, gūst labus rezultātus, 94% B2B mārketinga uzņēmumu Linkedln izmanto uzņēmuma mārketinga stratēģijā.

Instagram ir viena no straujāk augošajām platformām. Tajā ik dienas apgrozās 300 miljoni lietotāju, 80% no tiem ir jaunāki par 35 gadiem. Instagram tiek sasniegta maksimālā mijiedarbība ar lietotāju. Taču tikai 33% B2B mārketinga uzņēmumu šobrīd izmanto šo platformu.

Mijiedarbība uz tūkstoš lietotājiem:

  • Instagram 22,53
  • Facebook 5,99
  • LinkedIn 1,09
  • Twitter 0,86

Mārketings sociālajos tīklos ir vairāk populārs, taču mazāk efektīvs, nekā PPC.

Lietošana:

  • Sociālie tīkli 84%
  • PPC 67%

Efektivitāte:

  • Sociālie tīkli 50%
  • PPC 54%

Offline mārketings

Maksas Offline metodes:

  • 58% B2B mārketinga uzņēmumu izmanto drukas (avīžu) un citas Offline reklāmas metodes.
  • Taču tikai 24% lietotāju uzskata šo metodi par efektīvu, un tas ierindo to pēdēja vietā marketinga metožu efektivitātes topā.

Influenceri un ieteikumi:

  • Izmantojot šos ieteikumus, klientu noturēšanas līmenis ir par 37% augstāks, ja salīdzina ar citām metodēm.
  • Tirgotāji var prognozēt peļņu, kā arī pelnīt 6,50 dolāru par katru mārketinga attīstībā ieguldīto dolāru.

Secinājumi

Šie dati var noderēt kā labs starts Jūsu jaunās mārketinga stratēģijas izveidei. Daļa statistikas īpaši noderīga  būs starptautiskajiem zīmoliem, taču lielākā daļa  šo  datu noderēs jebkuram B2B mārketinga speciālistam.

Citi raksti

Kas ir atbildes meklētāja optimizācija (AEO)? Seši soļi vēl labākai sasniedzamībai

Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.

Uzzini vairāk

Kā atklāt slēptos 50% no mārketinga ROI

Iedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.

Uzzini vairāk

Bluesky iekaro lietotāju mīlestību. Kā to izmantosim digitālajā mārketingā?

Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.

Uzzini vairāk