Vairāk nekā puse “headhunters”, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ir milleniāļi. Laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam B2B mārketinga “headhunters” skaits (vecuma grupā no 18-34) ir palielinājies par 70%, un šis skaits turpina pieaugt.
LinkedIn – ir visefektīvākā platforma mediju mārketingam. 66% lietotāju atzīst, ka, to izmantojot, gūst labus rezultātus, 94% B2B mārketinga uzņēmumu Linkedln izmanto uzņēmuma mārketinga stratēģijā.
Instagram ir viena no straujāk augošajām platformām. Tajā ik dienas apgrozās 300 miljoni lietotāju, 80% no tiem ir jaunāki par 35 gadiem. Instagram tiek sasniegta maksimālā mijiedarbība ar lietotāju. Taču tikai 33% B2B mārketinga uzņēmumu šobrīd izmanto šo platformu.
Mārketings sociālajos tīklos ir vairāk populārs, taču mazāk efektīvs, nekā PPC.
Šie dati var noderēt kā labs starts Jūsu jaunās mārketinga stratēģijas izveidei. Daļa statistikas īpaši noderīga būs starptautiskajiem zīmoliem, taču lielākā daļa šo datu noderēs jebkuram B2B mārketinga speciālistam.
Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairākKas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?
Uzzini vairākDigitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.
Uzzini vairāk