Mēs no sirds ceram, ka Jūs jau zināt, kādus soļus veic cilvēki, kas tiek atvesti uz Jūsu mājas lapu ar maksas reklāmām, kas viņus pārliecina izvēlēties tieši Jūsu produktus vai pakalpojumus vai gluži otrādi, kāpēc, uzklikšķinot uz maksas reklāmām, cilvēki Jūsu mājas lapā neuzkavējas, attiecīgi – neveic pirkumus.
Ja Jūs tomēr esat to uzņēmumu kategorijā, kas nezina, kas notiek uzņēmuma mājas lapā un nevar atbildēt– kāpēc konkurenti aizsteidzas priekšā, lasiet rakstu, kā mājas lapas datu analīze var palīdzēt atvest tieši Jūs potenciālos un atsijāt cilvēkus, kas Jūs mājas lapā iemaldās nejauši, iztērējot Jūsu reklāmas budžetu.
Digitālā mārketinga vērtība ir iespēja precīzi nomērīt rezultātus veiktajām reklāmas aktivitātēm, līdz ar to arī uzlabot rezultātus un sasniegt izvirzītos mārketinga mērķus.
Viens no plaši lietotiem rīkiem ir Google Analytics, kas sniedz iespēju precīzi pārredzēt potenciālo klientu ceļu līdz Jūsu uzņēmuma mājas lapai un darbības tajā. Līdz ar to arī secināt, kuri interneta avoti un mediji Jūsu produktam vai pakalpojumam ir visienesīgākie, attiecīgi, kādos digitālā mārketinga kanālos ir vērts investēt.
Priekšrocība ir tā, ka iegūtos digitālos datus nav iespējams pašrocīgi uzlabot, tie ir ļoti precīzi un objektīvi, parāda, cik veiksmīga ir bijusi veiktā reklāmas kampaņa un vai ir vērts turpmāk investēt šajos kanālos.
Vislabākos rezultātus nodrošina tas, ka digitālais mārketings ļauj uzskaitīt katru Jūsu potenciālā klienta darbību mājas lapā (skatītās sadaļas, lietotos interaktīvos rīkus, lejupielādētos failus u.c.), līdz ar to var precīzi izsekot potenciālā klienta aktivitātēm mājas lapā – no brīža, kad ir ieraudzījis reklāmu, līdz brīdim, kad ir sasniedzis uzstādītos mārketinga mērķus, piemēram, veicis pirkumu. Ja potenciālais klients ceļā ir novirzījies no mērķa, mājas lapas datu analīze ļauj saprast, kādas aktivitātes nepieciešamas, lai uzlabotu mārketingu.
Ja, strādājot ar reklāmas kampaņām, Jūs varat tikai aptuveni secināt – tā ir bijusi veiksmīga vai gluži otrādi – nesusi zaudējumus, un Jums nav zināms neveiksmes cēlonis, Jūs, visticamāk, neizmantojat iespējas, ko var sniegt digitālais mārketings.
Tādēļ pirms sākat reklāmas kampaņu, uzstādiet precīzus, sasniedzamus un skaitliski izmērāmus mērķus, kurus sasniedzot varēsiet secināt, cik veiksmīga ir bijusi reklāmas kampaņa.
Ja vēlaties veikt uz digitālajiem datiem balstītu mērķtiecīgu pārdošanu un un maksāt par klikšķiem, kas atved uz mājas lapu reālus klientus, aiciniet talkā mūsu datu analīzes speciālistu!
Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.
Uzzini vairākSociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!
Uzzini vairākSasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairāk