FCR logo

Blogs

Kā nezaudēt naudu, maksājot par reklāmas klikšķiem mājaslapā?

Digitālais mārketings paver lielisku iespēju Jūsu uzņēmumam – analizējot datus mājas lapā un uz tiem balstot pārdošanas stratēģiju, pārdošanu digitālajā vidē veikt nesalīdzināmi mērķtiecīgāk un efektīvāk nekā ar citiem reklāmas veidiem.

Mēs no sirds ceram, ka Jūs jau zināt, kādus soļus veic cilvēki, kas tiek atvesti uz Jūsu mājas lapu ar maksas reklāmām, kas viņus pārliecina izvēlēties tieši Jūsu produktus vai pakalpojumus vai gluži otrādi, kāpēc, uzklikšķinot uz maksas reklāmām, cilvēki Jūsu mājas lapā neuzkavējas, attiecīgi – neveic pirkumus.

Ja Jūs tomēr esat to uzņēmumu kategorijā, kas nezina, kas notiek uzņēmuma mājas lapā un nevar atbildēt– kāpēc konkurenti aizsteidzas priekšā, lasiet rakstu, kā mājas lapas datu analīze var palīdzēt atvest tieši Jūs potenciālos un atsijāt cilvēkus, kas Jūs mājas lapā iemaldās nejauši, iztērējot Jūsu reklāmas budžetu.

Digitālā mārketinga vērtība ir iespēja precīzi nomērīt rezultātus veiktajām reklāmas aktivitātēm, līdz ar to arī uzlabot rezultātus un sasniegt izvirzītos mārketinga mērķus.

Viens no plaši lietotiem rīkiem ir Google Analytics, kas sniedz iespēju precīzi pārredzēt potenciālo klientu ceļu līdz Jūsu uzņēmuma mājas lapai un darbības tajā. Līdz ar to arī secināt, kuri interneta avoti un mediji Jūsu produktam vai pakalpojumam ir visienesīgākie, attiecīgi, kādos digitālā mārketinga kanālos ir vērts investēt.

Priekšrocība ir tā, ka iegūtos digitālos datus nav iespējams pašrocīgi  uzlabot, tie ir ļoti precīzi un objektīvi, parāda, cik veiksmīga ir bijusi veiktā reklāmas kampaņa un vai ir vērts turpmāk investēt šajos kanālos.

Vislabākos rezultātus nodrošina tas, ka digitālais mārketings ļauj uzskaitīt katru Jūsu potenciālā klienta darbību mājas lapā (skatītās sadaļas, lietotos interaktīvos rīkus, lejupielādētos failus u.c.), līdz ar to var precīzi izsekot potenciālā klienta aktivitātēm mājas lapā – no brīža, kad ir ieraudzījis reklāmu, līdz brīdim, kad ir sasniedzis uzstādītos mārketinga mērķus, piemēram, veicis pirkumu. Ja potenciālais klients ceļā ir novirzījies no mērķa, mājas lapas datu analīze ļauj saprast, kādas aktivitātes nepieciešamas, lai uzlabotu mārketingu.

Ja, strādājot ar reklāmas kampaņām, Jūs varat tikai aptuveni secināt – tā ir bijusi veiksmīga vai gluži otrādi – nesusi zaudējumus, un Jums nav zināms neveiksmes cēlonis, Jūs, visticamāk, neizmantojat  iespējas, ko var sniegt digitālais mārketings.

Tādēļ pirms sākat reklāmas kampaņu, uzstādiet precīzus, sasniedzamus un skaitliski izmērāmus mērķus, kurus sasniedzot varēsiet secināt, cik veiksmīga ir bijusi reklāmas kampaņa.

Ja vēlaties veikt uz digitālajiem datiem balstītu mērķtiecīgu pārdošanu un un maksāt par klikšķiem, kas atved uz mājas lapu reālus klientus, aiciniet talkā mūsu datu analīzes speciālistu!

Citi raksti

Kas ir atbildes meklētāja optimizācija (AEO)? Seši soļi vēl labākai sasniedzamībai

Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.

Uzzini vairāk

Kā atklāt slēptos 50% no mārketinga ROI

Iedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.

Uzzini vairāk

Bluesky iekaro lietotāju mīlestību. Kā to izmantosim digitālajā mārketingā?

Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.

Uzzini vairāk