Paturot to prātā, vietne Think with Google lūdza nozares līderus dalīties mārketinga prognozēs par nākamajiem desmit zīmolu veidošanas gadiem. Kā mēs iegūsim klientu lojalitāti 2032. gadā? Kā radīt uzņēmumus? Kā veidosim zīmola uzticamību? Ko mēs domāsim, runājot par reklāmu pēc desmit gadiem?
Kērks Makdonalds, "GroupM " Ziemeļamerikas izpilddirektors, uzskata, ka digitālā un fiziskā pieredze saplūdīs visos punktos.
"Reklāmas panākumu nākotne ir atkarīga no patiesu attiecību veidošanas ar klientiem, kas balstītas uz uzticēšanos, atbalstu un vērtību. Tā kā digitālā un fiziskā jēdziena definīcijas saplūst un patērētāju pieredze kļūst aizvien jauktāka, pircēji sagaidīs vienotu, netraucētu mijiedarbību ar zīmoliem vairāk kontaktpunktos, nekā mēs varam iedomāties. Šiem saskarsmes punktiem būs jābalstās uz tādiem svarīgiem pīlāriem kā privātums, tehnoloģija, mērķis un ilgtspēja."
Kontroles piešķiršana patērētājiem veicinās jēgpilnāku mijiedarbību. "Tirgotājiem būs jānodrošina pieredze, kas no patērētājiem vairs neprasīs iniciēt rīcību. Arī bažas par privātumu nepazudīs; obligāti būs jāizveido datu stratēģija, kas būs droša ar skatu uz nākotni, ar humanizētu pieeju pārvaldību, tostarp apsvērumiem par biometriskajiem datiem, kas ļauj veidot jēgpilnas, padziļinātas sarunas ar klientiem. Šādas pieredzes nodrošināšana nozīmē arī mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās izmantošanu, lai pēc pieprasījuma nodrošinātu pielāgotu pieredzi. Visiem zīmoliem būs jānodrošina, lai to mērķis caurstrāvo katru zīmola un organizācijas lēmumu, līdz pat tam, kā varētu mainīties produktu izplatīšana, lai vislabāk pielāgotos patērētāju gaidām un vajadzībām."
"Google EMEA" mārketinga viceprezidente Jonca Dervišoglu akcentē, ka reklāmas kļūs vienkārši par noderīgu saturu.
"Kad es strādāju mārketingā uzņēmumā "Unilever", vissvarīgākais produkts bija veļas mazgāšanas līdzekļa kapsulas "viss vienā". Taču mani vairāk sajūsmināja lāzera pildspalva, ar kuru varēja izslaucīt traipus no krekliem! Atskatoties atpakaļ, es vienmēr esmu ticējusi tehnoloģiju spējai uzlabot dzīvi un atraisīt cilvēka potenciālu. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc pirms 20 gadiem pievienojos tehnoloģiju uzņēmumam. "
"Šodien, strādājot "Google", jūtu to pašu sajūsmu par mākslīgā intelekta potenciālu. Ar mākslīgā intelekta darbinātiem rīkiem mēs arvien vairāk spējam precīzi sniegt pareizo vēstījumu precīzi pareizai auditorijai precīzi īstajā laikā – un tas viss jebkurā mērogā, vienlaikus ievērojot lietotāju izvēli un privātumu. Mūsu "Performance Max" reklāmas ir šī brīža ieskats, kas ļauj izmantot automatizācijas rīkus radošās atlases, solīšanas, budžeta un citās jomās. Un 2032. gadā mēs būsim daudz tuvāk manam sapnim attiecībā uz reklāmām – pasaulei, kurā tās ir pilnīgi atbilstošs informācijas avots ikvienam, vienlaikus ievērojot visaugstākos privātuma standartus. Mākslīgais intelekts jau tagad sniedz milzīgu vērtību, un mārketinga rīku kopums turpinās attīstīties straujā tempā."
Alekss Šmaiders, GLAAD transseksuāļu pārstāvniecības direktors, uzskata, ka Z paaudzei būs augstāki standarti attiecībā uz zīmoliem, kas uzrunā viņu vērtības.
"Rasu, etniskā un kultūras ziņā visdaudzveidīgākā paaudze 2032. gadā visi būs pieaugušie patērētāji. Kā mēs jau tagad redzam Z paaudzes pārstāvjos, šiem patērētājiem ir augstas prasības attiecībā uz to, kā un kur viņi tērē naudu. Z paaudzes un tūkstošgades paaudze no jauna nosaka arī naratīvu par dzimumu līdztiesību. Šī paaudze, kas ir kritiskāki patērētāji nekā viņu vecāki un vecvecāki, viennozīmīgi pieprasa, lai uzņēmumi un produkti atspoguļotu viņu vērtības un kopienas intereses gan iekšējā praksē, gan ārējā reklāmā. Uzņēmumu prasības jau tagad ir augstas, un tuvākajos gados tās tikai pieaugs. Tie zīmoli, kas nesāks ar to strādāt jau tagad, izvērtējot savu iekšējo politiku, politiskās orientācijas un misijas saistību ar saviem produktiem, ārējo mārketingu un mērķauditorijām, būs ļoti neapskaužamā situācijā. Uzrunājoša reklāma viena pati šos patērētājus neiegūs."
Zīmola stāsts netiks pausts tikai ar reklāmu, bet ar visu, ko tas dara. "Galu galā uzvarēs tie zīmoli, kas ar pārdomātu produktu izstrādi, reklāmas kampaņām, uzņēmuma kultūru un kā ieinteresētās puses aicinās cilvēkus beidzot uztvert sevi kā novērtētus sabiedrības locekļus. Pēdējo gadu laikā autentiskums ir kļuvis par pārmērīgi lietotu modes vārdu, kas reti tiek saprasts tālāk par virspusēju lietojumu. Līdz 2032. gadam zīmoli, kas gūs panākumus, būs apņēmušies īstenot patiesu un būtisku autentiskumu, saskaņojot to, kas tie ir, par ko tie iestājas un kā viņi novērtē un parāda daudzveidību. Viltus reklāma vairs neattieksies tikai uz produktiem, bet gan uz zīmola identitāti."
Čosers Bārnss, "UnitedMasters" mārketinga vadītājs, pauž, ka saturs pēc pieprasījuma kļūs par nepieprasītu saturu. "Globalizētie tīkli un mākslīgā intelekta ieteikumu dzinēji izrādās pārāki par tradicionālajiem plašsaziņas līdzekļiem, kad runa ir par ilgstošas uzmanības noturēšanu. Medijiem būs jārēķinās, ka arvien biežāk būs ne tikai lēmumi pēc pieprasījuma, bet arī lēmumi bez pieprasījuma, kas mums kā patērētājiem dos lielāku kontroli pār to, kā mēs sadarbojamies ar zīmoliem, izmantojot jauna veida pieredzi."
Uzmanības ekonomika kļūs par entuziasma ekonomiku. "Platformas, kas šodien pelna no uzmanības, kļūs par platformām, kas pelna no entuziasma, izmantojot tiešo pārdošanu, tirgus hostingu, abonementus un citus līdzekļus, vai arī tās tiks izjauktas, tādējādi mazinot šo platformu finansiālo atkarību no zīmolu reklāmas. Šajā kontekstā lielākās atšķirības starp reklāmu tagad un nākotnē būs šādas:
Saimons Kāns, Google APAC mārketinga un globālā NBU maksājumu mārketinga viceprezidents atzīst, ka rītdienas pircējiem svarīgs būs katrs saskarsmes punkts.
"Ir pagājuši tie laiki, kad zīmoli kontrolēja – un patērētāji saņēma – vēstījumu. Šodienas patērētāji vēlas sarunu un līdzradīšanu. Rītdienas zīmola un pircēja attiecības tiks veidotas visos saskarsmes punktos – no tiešas iesaistīšanās sociālajos plašsaziņas līdzekļos līdz reālai palīdzībai, ko piedāvā programmas un pieredze – no tā, ko zīmols saka, līdz tam, ko tas dara."
Uzticība zīmolam būs atkarīga no atbildīgas datu izmantošanas. "Mārketinga speciālistiem būs vēl aktuālāks uzdevums palīdzēt uzņēmumam stāstīt konsekventu stāstu visur un visu laiku. Lai to izdarītu pareizi, uzticība un atbildīga datu izmantošana ir būtiski svarīgi. Tā kā arvien vairāk laika pavadām tiešsaistē, zīmoliem netrūks datu, lai noteiktu lietotāju vajadzības, izstrādātu labāku pieredzi un sniegtu pareizo vēstījumu pareizajā laikā pareizajam cilvēkam. Lai palīdzētu zīmoliem atrast ceļu sarežģītajā un trokšņainajā plašsaziņas līdzekļu vidē, būtiska būs atbildīga datu analīze. Tirgotājiem būs jāstrādā roku rokā ar savas organizācijas informācijas pārvaldniekiem, lai izprastu savus patērētājus un veidotu uzticamas attiecības."
Marijas Gulinas-Merles, "Google" globālās reklāmas mārketinga viceprezidentes pārliecība: klienti varēs kontrolēt dizainu, nezaudējot veiktspēju.
"Dažās iecienītākajās zinātniskās fantastikas filmās nākotnes mārketinga pieredze tiek attēlota kā distopisks drauds mūsu privātumam. Es domāju par iepirkšanās ainu filmā "Minority Report". Patiesībā veidojas cita pasaule, kuru cilvēki ir pilnvaroti palīdzēt radīt. Mēs gatavojamies nākotnei, kurā pircēji ar savu piekrišanu saņems visatbilstošāko saturu un pakalpojumus. Pēc noklusējuma viņu rokās būs kontrole, kas viņiem dos iespēju piešķirt, atteikt vai anulēt zīmola licenci, lai viņus sasniegtu."
Mārketings atgriezīsies pie savas būtības: veidot saiknes. "Mani sajūsmina pasaule, kurā pārliecinošas un iedarbīgas kampaņas iet roku rokā ar lietotāju privātumu. Mēs jau redzam tādu produktu potenciālu kā "My Ad Center", kur lietotājiem būs pilnīga kontrole pār zīmoliem, no kuriem viņi saņem ziņas. Es uzskatu, ka galu galā tas novedīs mārketingu atpakaļ pie tā būtības, proti, savienot zīmolus un produktus ar patērētājiem. Taču, lai to panāktu, šo attiecību pamatā jābūt uzticībai."
Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.
Uzzini vairākSociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!
Uzzini vairākSasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairāk