FCR logo

Blogs

Kā atjauninātais Google Trends palīdz iepazīt klientus un konkurentus

Google Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.

Google Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.

Uzņēmums Google nupat laidis klajā jaunu Google Trends portāla izskatu un funkcionalitāti ar reāllaika tendencēm sākumlapā, kas tiek atjauninātas katru stundu ar saitēm tieši uz izdevēju ziņu rakstiem, paziņoja uzņēmums.

Kā tas izskatās? Google Trends sākumlapas augšējās daļas ekrānuzņēmums.

Galvenie jaunumi:

  • reālā laika tendences tagad ir redzamas sākuma lapā;
  • šīs tendences tiek atjauninātas katru stundu;
  • turklāt ir saites uz attiecīgajiem ziņu rakstiem, kas var nosūtīt jums datplūsmu.

Kāpēc tas ir svarīgi 

Google Trends ir lielisks rīks, lai uzzinātu, kas ir aktuāls tiešsaistē, un satura veidotāji un rakstu autori varētu ierosināt satura idejas un optimālāk analizēt datus. Turklāt tagad, kad jaunajā pakalpojumā Google Trends ir tiešais saites uz atbilstošiem rakstiem, analīzē redzēsiet lielāku datplūsmu no Google Trends.

Šis rīks var būt noderīgs daudzos veidos, tostarp:

Mērķauditorijas sapratne – Google Trends ļauj uzzināt, kādas tēmas un jautājumus jūsu mērķauditorija meklē un kādas ir šīs tēmas popularitātes tendences. Tas var būt noderīgi, lai izprastu, kā jūsu mērķauditorija domā un kā jūs varētu pielāgot savu saturu, lai to piesaistītu un noturētu, kā arī plānotu aktivitātes Google reklāmas tīklā.

Konkurējošās vides izpratne – Google Trends var sniegt ieskatu par to, kādas ir konkurējošās vides tendences un kā jūsu uzņēmums varētu pielāgoties, lai palielinātu savu redzamību. Piemēram, ja jūsu uzņēmums piedāvā ziemas sporta inventāru, jūs varētu izmantot Google Trends, lai uzzinātu, kāds ir pieprasījums pēc dažādām ziemas sporta aktivitātēm un kā jūsu uzņēmums varētu pielāgoties, lai uzrunātu vairāk klientu.

Tēmu izpēte un plānošana – Google Trends var palīdzēt izprast, kādas tēmas ir populāras, kad tās ir populāras un kādi ir katras tēmas raksturlielumi. Tas var būt noderīgi, lai plānotu savu saturu, piemēram, ja jūs strādājat pie bloga vai mārketinga kampaņas.

Zīmolu uzraudzība – Google Trends ļauj jums izsekot savam zīmolam un konkurentiem, lai redzētu, kā tie attīstās atkarībā no tēmām un aktualitātēm. Tas var būt noderīgi, lai reaģētu uz jebkādiem uzņēmējdarbības izmaiņām vai kampaņu veiksmes (vai neveiksmes) novērojumiem.

Tādējādi Google Trends ir noderīgs rīks, kas palīdz izprast mērķauditoriju, konkurējošo vidi un tēmas, kā arī palīdz plānot saturu un veidot efektīvākas mārketinga kampaņas.

Citi raksti

Kas ir atbildes meklētāja optimizācija (AEO)? Seši soļi vēl labākai sasniedzamībai

Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.

Uzzini vairāk

Kā atklāt slēptos 50% no mārketinga ROI

Iedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.

Uzzini vairāk

Bluesky iekaro lietotāju mīlestību. Kā to izmantosim digitālajā mārketingā?

Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.

Uzzini vairāk