Kā piemēru minēsim pārvietošanos uz darbu. Ja uz darbu braucat ar automašīnu, jūs, iespējams, kādu laiku pavadāt sastrēgumos. Mākslīgais intelekts palīdz saīsināt jūsu pārvietošanās laiku, reāllaika datus ievadot kartēšanas programmatūrā, lai pielāgotos sastrēgumiem, būvdarbiem un negadījumiem.
Ja izmantojat sabiedrisko transportu, mākslīgais intelekts palīdz nodrošināt optimālus pakalpojumus. Un, ja pēdējā brauciena posmā paļaujaties uz kādu kopbraukšanas lietotni, AI nodrošina šo pakalpojumu, paredzot iekāpšanas laiku, brauciena laiku un kopbraukšanu.
Jūsu pārvietošanās uz darbu ir tikai viens no ikdienas piemēriem. Mākslīgais intelekts ir izplatīts arī jūsu ikdienas pasaulē, ja izmantojat SIRI, Google, e-pastu, Facebook, Alexa, Amazon, Instagram, Netflix, Pandora un neskaitāmas citas tehnoloģijas, uz kurām esam pieraduši paļauties. Jā, mākslīgais intelekts ir visur!
Mākslīgais intelekts tagad ir plaši izplatīts arī digitālā mārketinga jomā, darbojoties fonā, padarot efektīvāku maksas par klikšķi reklāmu (PPC), personalizējot vietnes, veidojot saturu, prognozējot uzvedību un daudz ko citu.
Mārketinga speciālisti strauji apzinās šīs tehnoloģijas priekšrocības, un saskaņā ar Forbes datiem 84% mārketinga organizāciju šobrīd ievieš vai paplašina mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās izmantošanu.
Ir divi veidi, kā uzņēmumi var izmantot mākslīgo intelektu, lai uzlabotu savu digitālo mārketingu. Viens no tiem ir fonā, kad mārketinga speciālisti izmanto AI, lai prognozētu pieprasījumu pēc produktiem, izstrādātu klientu profilus, veiktu programmatisko reklāmu iepirkšanu un tamlīdzīgi.
Otrs veids ir saskarē ar klientiem, kad tirgotāji izmanto AI, lai uzlabotu klientu pieredzi, tādējādi stiprinot zīmolu un palielinot pārdošanas apjomus. Patiesībā 75% organizāciju, kas izmanto mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos, apgalvo, ka tas uzlabo klientu apmierinātību par vairāk nekā 10%.
Četri veidi, kā uzņēmumi izmanto mākslīgo intelektu digitālajā mārketingā, lai uzlabotu klientu apmierinātību.
Runājot par klientu pieredzes uzlabošanu, izmantojot mākslīgo intelektu, izceļas četri nozīmīgi sasniegumi:
Katra no tām var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un atbalstu, kā arī nodrošināt mērķtiecīgāku un atbilstošāku saturu. Lūk, kas jums jāzina par šīm tehnoloģijām un kā tās var dot labumu jūsu uzņēmumam.
Čatboti. Tērzēšanas robots ir programmatūra, kas var veikt sarunas (jeb "tērzēt"), izmantojot mākslīgo intelektu, lai noteiktu atbildes. Iespējams, jūs esat izmantojis tērzēšanas robotu, atrodoties tīmekļa vietnē un meklējot atbildes uz kādu jautājumu. Tērzēšanas roboti var vadīt gan audiālas, gan tekstuālas sarunas, un pēdējās parasti tiek parādītas kā tērzēšanas logi datora ekrānā.
Tērzēšanas roboti, ko dēvē arī par ziņojumapmaiņas robotiem, tiek dēvēti par vienu no labākajiem jaunajiem mārketinga kanāliem.
Acīmredzot tērzēšanas robots neies pasaulē, lai reklamētu jūsu uzņēmumu. Tas nav nekas līdzīgs mārketinga kanālam, ko esat izmantojuši agrāk, piemēram, reklāmas vai e-pasta vēstules. Taču tērzēšanas roboti ir efektīvi mārketinga rīki – īpaši sociālajos plašsaziņas līdzekļos -, jo tie var nodrošināt klientu apkalpošanu, kas palīdz gan jūsu klientam, gan jūsu zīmolam, vākt datus par klientiem, kas palīdz mērķtiecīgi virzīt ziņojumus, un piegādāt šos mērķtiecīgos ziņojumus jūsu vārdā.
Čatboti var pat virzīt klientus cauri pārdošanas piltuvei, uzdodot specifiskākus jautājumus, lai palīdzētu klientiem atrast meklējamos produktus.
Austrālijas Nacionālā banka palaida tērzēšanas robotu kā digitālo virtuālo baņķieri saviem biznesa klientiem, lai ietaupītu šo klientu laiku administratīvo uzdevumu veikšanai. Čatbots ir pieejams, lai atbildētu uz klientu jautājumiem 24 stundas diennaktī un katru dienu. Programmatūra spēj atbildēt uz vairāk nekā 13 000 variantu uz vairāk nekā 200 jautājumiem, atbildēm izmantojot reālos klientu pieprasījumus.
Prognozējams un mērķtiecīgs saturs. Papildus atbilžu sniegšanai uz jautājumiem, izmantojot tērzēšanas robotus, mākslīgo intelektu var izmantot, lai apkopotu vairāk datu par potenciālajiem klientiem un klientiem, pēc tam mākslīgais intelekts var izmantot šos datus, lai prognozētu turpmāko uzvedību, kā arī izstrādātu mērķtiecīgākus ziņojumus.
Šo saturu var piegādāt ar tērzēšanas robota palīdzību, kā aprakstīts iepriekš, ar dinamiska satura palīdzību tīmekļa vietnē vai pa e-pastu.
Tas ir tāpēc, ka AI var palīdzēt piegādāt pareizo e-pasta ziņu pareizajā laikā, izmantojot dinamisko saturu un nosakot šo saturu, pamatojoties uz iepriekšējo klientu uzvedību.
Zinot, kuras tīmekļa lapas klients ir apmeklējis, kurus bloga ierakstus lasījis, ar kuriem e-pasta ziņojumiem ir mijiedarbojies un daudz ko citu, AI var inteliģenti atlasīt saturu, kas, visticamāk, uzrunās konkrēto klientu, un automātiski papildināt e-pasta vēstuli ar šo saturu.
Izmantojot tā saukto "atteikuma prognozēšanu", AI var arī paredzēt, kad klienti pārtrauc sadarbību ar zīmolu, un palīdz nodrošināt personalizētu saturu, kas, visticamāk, uzrunās un atkal iesaistīs klientus.
Satura veidošana. Un tad vēl ir nepieciešams milzīgs satura daudzums... Jau kopš satura mārketinga pirmsākumiem mārketinga speciālisti kā vienu no lielākajiem izaicinājumiem ir minējuši satura radīšanu. Kvalitatīva satura radīšanai ir nepieciešams laiks, un efektīvam mārketingam ir nepieciešams daudz laika.
Mākslīgais intelekts var palīdzēt, radot daļu šī satura jūsu vietā. Saturs var būt raksti, kas sastāv no simtiem vārdu un lasāmi tā, it kā tos būtu rakstījis dzīvs cilvēks. Vai arī ģenerētais saturs var būt specifiskāks, piemēram, e-pasta tematu rindiņas un sociālo mediju reklāmas, kas rakstītas Persado izstrādātajā AI ģenerētajā valodā.
Jebkurā gadījumā radītais saturs ir orientēts uz klientu un mērķtiecīgs, paredzēts, lai būtu noderīgs klientam, kurš meklē informāciju vai skenē savu pastkasti vai sociālo plašsaziņas līdzekļu lapas, - bez nepieciešamības darbiniekam vai ārštata darbiniekam pavadīt neskaitāmas stundas, lai radītu šo saturu.
Attēlu atpazīšanas tehnoloģija. Visbeidzot, attēlu atpazīšanas programmatūra kā AI rīks, ko uzņēmumi var izmantot, lai uzlabotu klientu pieredzi. Attēlu atpazīšana jau kādu laiku ir pazīstama, un jūs, iespējams, esat to piedzīvojuši, piemēram, Facebook platformā, kad jūsu publicētajā fotoattēlā automātiski tika atzīmēts draugs. Attēlu atpazīšanas programmatūra palīdz arī personalizēt klientu pieredzi. Piemēram, milzīgais mazumtirgotājs Macy's ir laidis klajā Macy's Image Search – lietotni, kas ļauj klientiem augšupielādēt preces fotoattēlu, lai atrastu kaut ko līdzīgu Macy's krājumā.
Mākslīgais intelekts ir kļuvis cieši saistīts ar mūsu tehnoloģijām un mūsu dzīvi, tādējādi ļaujot mums kā patērētājiem gūt no tā labumu.
Taču arī mārketinga speciālistiem ir jāiemācās pielāgot mākslīgā intelekta priekšrocības savam darbam, lai uzlabotu klientu pieredzi, stiprinātu lojalitāti zīmolam un palielinātu ieņēmumus. Un mākslīgais intelekts ir tikai viens no daudzajiem jaunajiem rīkiem, tendencēm un tehnoloģijām, kas mārketinga speciālistiem ir jāseko līdzi.
Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.
Uzzini vairākSociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!
Uzzini vairākSasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairāk