Pirms tērējat naudu reklāmām internetā, ieskatieties digitālajā spogulī un noskaidrojiet, kā Jūsu uzņēmumu redz potenciālie klienti digitālajā vidē un vai vispār redz…???
Jūsu uzņēmuma tēls – identitāte digitālajā vidē, vēstījums, ko Jūs par sevi nododat potenciālajiem klientiem.
Vispirms jau saprast, vai potenciālie klienti uzņēmumu vispār redz. Spogulis lieliski parāda uzņēmuma priekšrocības un, protams, arī lietas, kuras nepieciešams uzlabot.
Digitālais spogulis ir pirmais solis – pirms uzņēmums sāk savu ceļu pie potenciālajiem klientiem digitālajā vidē.
Jūs taču rūpējaties par to, lai Jūsu fiziskais veikals ir pamanāms, atpazīstams. Tieši tāpat ir jāparūpējas arī par uzņēmuma tēlu digitālajā vidē – lai mājaslapa būtu atrodama, pievilcīga un viegli uztverama, lai uzņēmums būtu pamanāms sociālajos tīklos – īpaši tajos, kurus apmeklē uzņēmuma mērķauditorija u.c.
Pašam uzņēmumam nav nemaz tik viegli sevi novērtēt, jo ir nepieciešams objektīvs skatījums no malas. Turklāt mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ļoti bieži štatā nav cilvēka, kurš būtu specializējies digitālā mārketinga jautājumos, un varētu izvērtēt uzņēmuma seju.
Tāpēc FCR Digital piedāvā šādu risinājumu.