Reklāmas banneri, kas patiešām strādā.
Veiksmīga baneru reklāmas kampaņa izvieto interesantu un noderīgu saturu pareizās auditorijas priekša tieši tad, kad ir visaugstākā reklāmguvju iespējamība.
Baneru reklāma visefektīvāk darbojas veidojot uzņēmuma vai zīmola atpazīstamību. Baneru reklāma var būt ļoti efektīvs rīks, lai pievērstu patērētāju uzmanību un paliktu viņu atmiņā uzsākot jauna produkta tirdzniecību, vēloties nostirpināt zīmolu vai ienākot tirgū.
Nepieciešama baneru reklāma?
Sākt baneru reklāmas kampaņuAtbilstošās auditorijas tārgetēšana
Google Dipsplay Network nodrošina precīzas auditorijas atlases iespējas:
Lietotāju interešu atlase
Google regulāri ievāc un atjauno lietotāju interešu sarakstu pēc internetu vietņu apmeklējumiem.
Tematiskā atlase
Google iedala interneta vietnes pēc dažādām tēmām. Mājas lapu atlase pēc atbilstošām tēmām ļauj izvietot reklāmu mājas lapās ar reklāmai atbilstošu saturu.
Izvietojumu atlase
iespēja izvietot reklāmas baneri konkrētās interneta vietnēs.
Kontekstuālā atlase
Šis atlases veids ļauj izvietot baneru reklāmu tajās interneta vietnēs, kuru saturs atbilst noteiktajam kontekstam. Tādā veidā ir iespējams izvietot reklāmu, piemēram, mājas lapās, kur bieži tiek pieminēts kāds konkrēts atslēgvārds (vai tas būt zīmols, produkta nosaukums vai vienkāršs atslēgvārds).
Citi atlases veidi
Papildus auditoriju var segmentēt pēc ģeogrāfiskiem nosacījumiem (pilsētas), demogrāfiskiem datiem (vecums, dzimums) u.c.
Reklāmas baneri
Precīza auditorijas tārgetēšana un kampaņas pielāgošana ir viena daļa no baneru reklāmas kampaņas, otra un redzamākā uzrunātajam klientam ir reklāmas vizuālais tēls jeb reklāmas baneris.
Nepārspējams noformējums
Vizuālais noformējums un uzrunājošs sauklis ir tas, kas liks atlasītajai auditorijai iesaistīties. Tāpēc svarīgi ir zināt baneru komunikācijas principus. Savā pieredzē esam izveidojuši neskaitāmus banerus un izpētījuši, kas darbojas labāk un kas veiksmīgāk uzrunā potenciālo klientu.
Baneru testēšana
Neskatoties uz to, bieži vien darbā ar kampaņām neaprobežojamies ar vienu baneri. Testējam vairākus variantus, lai pārbaudītu uz kādiem baneriem interneta lietotāji biežāk reaģē un veicam attiecīgās izmaiņas.