“Lai palīdzētu cilvēkiem vieglāk izpētīt tēmas un atklāt atbilstošas vietnes, mēs esam pievienojuši saites uz dažiem terminiem MI pārskatos, kad mūsu sistēmas nosaka, ka tas varētu būt noderīgi,” portālam Search Engine Land paziņoja Google pārstāvis.
Noklikšķinot uz pasvītrotajām saitēm mākslīgā intelekta apskata tekstā gan augšpusē, gan vidusdaļā, lietotāju atgriezīs atpakaļ uz jaunu Google meklēšanas programmu. Mazākās saišu ikonas aizved uz sānu paneļa saitēm, ved uz izdevējiem un ārējām vietnēm.
“Lai palīdzētu cilvēkiem vieglāk izpētīt tēmas un atklāt attiecīgās tīmekļa vietnes, esam pievienojuši saites uz dažiem terminiem mākslīgā intelekta pārskatos, kad mūsu sistēmas nosaka, ka tas varētu būt noderīgi. Līdzīgi kā mūsu jau ilgstoši izmantotā funkcija “Cilvēki arī meklē”, mūsu testēšana liecina, ka cilvēki to uzskata par noderīgu. MI pārskatos joprojām ir redzamas saites uz tīmekli, ko mēs arī paplašinām.”
Google norādīja, ka viņi to dara, lai meklēšanas lietotājiem būtu vieglāk izpētīt tēmas. Pasaulē populārākajā meklētājrīkā novērots, ka cilvēki bieži beidz meklēt noteiktus terminus manuāli kā atsevišķu vaicājumu no šiem MI pārskatiem. Plašās testēšanas laikā lietotāji atzinuši, ka šādos gadījumos ir noderīgi saņemt tiešu saiti uz attiecīgo rezultātu lapu.
Tas palīdz samazināt nepieciešamību meklētājiem ievadīt jaunu vaicājumu, tā vietā viņi var vienkārši noklikšķināt uz šīm saitēm. Google apgalvo, ka tas nodrošina “daudz labāku meklēšanas pieredzi”.
Google sistēmas dod priekšroku saitēm uz trešo personu tīmekļa vietnēm mākslīgā intelekta pārskata atbildē, ja Google ir liela pārliecība, ka šīs tīmekļa vietnes palīdzēs lietotājam atrast meklēto informāciju.
Izdevēji jau sen lūguši Google sūtīt viņiem vairāk datplūsmas, izmantojot Google meklēšanas rīku. Tagad, kad šī jaunā funkcija ir oficiāli ieviesta, jādomā, ka Google mazāk datplūsmas nosūtīs izdevējiem un vairāk datplūsmas nosūtīs uz saviem meklēšanas rezultātiem.
Arī šajā gadījumā Google apgalvo, ka mērķis ir sniegt meklētājiem to, ko viņi vēlas, un atvieglot tēmu izpēti. Taču izdevējiem un vietņu īpašniekiem tas atkal var nebūt tik labi.
Sagaidāms, ka šogad Google paplašinās MIO (mākslīgā intelekta optimizācija) un citu ģeneratīvo mākslīgā intelekta funkciju izmantošanu, iekļaujot vairāk vaicājumu.
Arvien biežāk parādās mākslīgā intelekta pārskati. Pagājušā gada jūnijā tie parādījās aptuveni 7% meklējumu. Līdz novembrim šis rādītājs pieauga līdz gandrīz 20%. Dažās nozarēs, kurās ir liela informatīvā nozīme, piemēram, uzņēmējdarbībā un tehnoloģijās, vairāk nekā trešdaļā SERP bija MIO.
Lai gan vairāk mākslīgā intelekta atbilžu SERP rezultātos veicinās vairāk bezklikšķa meklējumu, tie varētu sniegt arī dažas priekšrocības SEO.
Pirmkārt, šķiet, ka Google reaģē uz satura veidotāju pretestību, pievienojot vairāk citēšanas saišu MIO.
Otrkārt, MIO var sniegt mazākām vietnēm iespēju iegūt vietu SERP, kādas tām iepriekš nebija. Semrush pētījumā konstatēts, ka, lai gan vidēji MIO bija 11 citēšanas saites un saites, kas atrodas SERP pirmajās 10 vietās, attiecīgajai vaicājumam pārklājās tikai 20-26 % apmērā.
Tas paver iespējas tīmekļa vietnēm, kurām var nebūt lielas datplūsmas vai atpakaļsaites, atrast dažādas vietas SERP.
Jebkurai vietnei, kas cer iegūt MIO citātu, joprojām ir nepieciešams izcils, autoritatīvs un jauns saturs, kas atbild uz konkrētiem jautājumiem – ko mēs redzēsim iestrādātu vairākās citās 2025. gada SEO tendencēs.
Atslēgvārdu izpēte joprojām būs svarīga arī 2025. gadā!
Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.
Uzzini vairākDaudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairāk