Sadarbojoties ar “FCR digital”, esam uzlabojuši pārdošanu interneta veikalā logu ventilācijas sistēmām, kā arī vēl citiem produktiem. Novērtēju “FCR digital” pieeju – reizi mēnesī tiekamies ar datu analītiķi Mārtiņu Tirzīti un izvērtējam, kā iepriekšējā periodā strādājušas reklāmas. Salīdzinām reālos pārdošanas rezultātus ar Google Analytics datiem, un vienojamies, vai turpinām tāpat vai arī kaut ko mainām reklāmas kampaņās. Mārtiņš vienmēr iesaka idejas, ko var darīt, lai rezultāts būtu labāks. Vienmēr laicīgi pirms tikšanās saņemu atgādinājumu, ja gadījumā esmu piemirsis.
Protams, sadarbosimies ar “FCR digital” arī turpmāk, jo viss apmierina. Paldies par darbu!
Andrejs Voronovs, SIA “Remson” vadītājs.
Patīk tas, ka katru mēnesi ir reālas tikšanās ar reklāmu datu analītiķi, saprotamas atskaites par rezultātiem un stratēģija vēl labākiem rezultātiem.
Uzzini vairākGoogle mārketings mežsaimniecības nozares uzņēmumam labi strādā.
Uzzini vairāk