“INTRAC Latvija” piedāvā pasaulē zināmu zīmolu meža, lauksaimniecības un būvtehniku. Lieli pirkumi, kas prasa investīcijas, parasti netiek veikti uzreiz, tādēļ ir svarīgi ar datu analīzi redzēt, ka mūsu mājas lapu apmeklē ieinteresēti cilvēki. Tas rada atpazīstamību mūsu produkcijai un rezultējas pirkumos.
Ļoti novērtējam Mārtiņa profesionalitāti un zināšanas digitālajā mārketingā. Taču īpaši patīk, kā tiek organizēts darba process – regulāri tiek veikts esošo reklāmas kampaņu monitorings. Detalizēti tiek izskaidrots, kā strādā un attīstās mūsu reklāmas kampaņas, mēs zinām, kur esam konkrētajā brīdī. Regulāri tiek veikti uzlabojumi. Mēs saņemam vērtīgus ieteikumus ar skaidri definētiem uzdevumiem, kādas darbības, izmaiņas mums pašiem jāveic, lai sasniegtu vēl labākus rezultātus.
Mūsu reklāmas kampaņas mērķtiecīgi attīstās. Un tas liecina, ka šāda pieeja ir ļoti profesionāla. Tā strādā. Paldies!
Jolanta Vārpa, “INTRAC Latvija” mārketinga un personāllietu vadītāja
Patīk tas, ka katru mēnesi ir reālas tikšanās ar reklāmu datu analītiķi, saprotamas atskaites par rezultātiem un stratēģija vēl labākiem rezultātiem.
Uzzini vairākGoogle mārketings mežsaimniecības nozares uzņēmumam labi strādā.
Uzzini vairāk