KĀPĒC FCR DIGITAL?
Uzrunājošs vizuālais tēls
Izvēlieties tādus grafiskos elementus, fontus un attēlus, kas cilvēkiem radītu vēlmi uzzināt vairāk. Spilgtas krāsas, interesanti fontu salikumi un autentiski orģinālzīmējumi vai attēli ir veidi, kā to panākt. Padomājiet arī par nozari, kurā darbojaties. Mēģiniet izveidot saikni ar nozares specifiku, bet tajā pat laikā nepazūdiet masā – veidojiet vizuālo tēlu, kas izceļas uz apkārtējo fona, bet ir vienkāršs un viegli uztverams. Galu galā, cilvēki visticamāk pavadīs tikai sekundi, skatoties uz Jūsu baneri.
Nepārprotams sauklis
Sauklim ir jāizceļ produkts vai pakalpojums, kuru Jūs vēlaties reklamēt. Sauklī ir jābūt pievienotajai vērtībai, piemēram, pievilcīgs piedāvājums vai īpaši zemas cenas. Sauklim ir jābut pirmajam elementam, kam cilvēki pievērsīs uzmanību Jūsu reklāmas banerī.
Skaidrs Call to Action
Call to Action (jeb aicinājumam uz kādu noteiktu darbību) ir jābūt nepārprotamam un vienkārši izpildāmam. Ja Jūs vēlaties, lai cilvēki noklikšķina uz banera un uzzin par x produktu, vediet viņus uz šī produkta sadaļu Jūsu mājas lapā ar aicinājumu “Uzzini vairāk” vai “Lasi vairāk”! Ja Jūsu mērķis ir x produkta iegāde, tad vediet potenciālos pircējus uz attiecīgo sadaļu e-veikalā ar aicinājumu “Pērc tagad” vai “Pieejams tikai šodien par puscenu”. Esiet vienkāršs un precīzs tajā, ko vēlaties, lai viņi dara.
Animācija
Animēti baneri parasti nes daudz labākus rezultātus, nekā statiskie. Galvenais, ir atrast labu balansu starp kustību un statisko. Ja kustības būs par daudz, cilvēki apjuks un pat nemēģinās iedziļināties. Izmantojiet vienkāršu animāciju, kuras pēdējais kadrs satur ļoti skaidru call to action.
Mēs izstrādājam trīs veidu reklāmas banerus!
Statiskie baneri sastāv no nekustīga attēla un teksta, parasti .jpg vai .png formātā. Tie nav lieli faili, tāpēc parasti ielādējas ātri. Statiskiem baneriem ir vismazākā iespējamība būt apnīkošiem vai pārāk acīs krītošiem, bet tie nav interaktīvi, tāpēc cilvēki bieži tos palaiž garām.
GIF baneri sastāv no vairākiem attēliem jeb kadriem, kuri tiek parādīti viens aiz otra, tādējādi veidojot nepārtrauktu kustību. Attēli veidoti .gif formātā. Kustība piesaista vairāk uzmanības, bet ar šiem baneriem risks, ka cilvēki tiks nogurdināti vai nokaitināti ar pārāk kustīgu un acīs krītošu baneri, ir lielāks. Šī iemesla dēļ ir jāatrod balanss starp kustību un statisko.
Animētie reklāmas baneri ir kā īsi video klipiņi, kuru saturs ir veidots HTML5 programmās. Šos banerus ir daudz sarežģītāk izstrādāt, bet cilvēki uz tiem klikšķina vairāk, jo animētie baneri ir ļoti interaktīvi. Statistika rāda, ka šie baneri efektīvāk palielina zīmola atpazīstamību!
Reklāmas baneru tehniskie parametri