FCR Digital

Digitālais mārketings kā investīcija – kā gūt peļņu no investīcijām?

Digitālais mārketings ir mainījis veidu, kā uzņēmumi pozicionē savus produktus un pakalpojumus, un galvenokārt, kā tiek mērīti mārketinga kampaņu rezultāti. Pareizāk būtu teikt, ka digitālais mārketings piedāvā nebijušas iespējas. Vēl gan zināms ceļš ir priekšā, līdz visi uzņēmumi sapratīs tā potenciālu un izmantos digitālo mārketingu. Digitālo...

Kāds mājas lapas saturs uzrunās tieši Jūsu mērķauditoriju?

Uzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu.  Taču, ja  vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.  Blogs. Vai mūsdienās kāds lasa garus teksta palagus? Uzņēmuma mājas lapa ir Jūsu biznesa spogulis, taču blogam ir pavisam...

Atsauksmes mājas lapā – rīks, kas pārliecinās potenciālos klientus un radīs uzticamību!

Lai Jūsu potenciālie klienti iegādātos Jūs produktus/pakalpojumus, Jums tie ir jāpārliecina. Vispārliecinošākais rīks ir klientu atsauksmes par Jums kā uzņēmumu, Jūsu produktu vai pakalpojumu, Jūsu uzņēmuma servisu. Šīs atsauksmes būtiski izvietot gan Jūsu uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos, gan Google servisos. Tām ir jābūt saturīgām, viegli uztveramām...

LIC GOTUS

Sadarbojoties ar FCR digital, mūsu uzņēmuma internetveikals ir kļuvis atpazīstamāks un tajā palielinājies klientu pieplūdums. Lai radītu atpazīstamību internetveikalam www.egotus.lv, pamatā tiek izmantotas google apmaksātās reklāmas, rezultāti ir labi. FCR Digital ir ieteikuši risinājumus, lai internetveikala darbību padarītu vēl efektīvāku. Mūsu konsultants FCR Digital ir Jurijs Keišs, ļoti ātri un atsaucīgi reaģē,...

Eiropas Tālmācības vidusskola

Jauno pieteikumu un studentu skaits, kas vēlas mācīties tieši mūsu mācību iestādē, pieaudzis apmēram piecas reizes.  Ar FCR digital sadarbojamies jau divus gadus, pateicoties precīzi mērķētām reklāmas kampaņām, ir būtiski uzlabojusies klientu piesaistes kvalitāte – lielākā daļa pieteikumu ir no ieinteresētām personām, kas vēlas mācīties mūsu...

RIPO

Esam sasnieguši stabilus rādītājus un pastāvīgu klientu pieplūdumu. RIPO uzstādījums, ieguldot līdzekļus digitālajā mārketingā, ir rūpīgi sekot līdzi un izvērtēt rezultātus.  Ar FCR Digital sadarbojamies jau trīs gadus – vairākkārt esam pagarinājuši sadarbības līgumu, kas liecina, ka šis uzņēmums ir ieguvis mūsu uzticību un spēj nodrošināt...

Patērētāju uzvedība COVID-19 ārkārtas situācijas laikā

Google pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām.  Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c. Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās...

Kā nezaudēt naudu, maksājot par reklāmas klikšķiem mājas lapā?

Digitālais mārketings paver lielisku iespēju Jūsu uzņēmumam – analizējot datus mājas lapā un uz tiem balstot pārdošanas stratēģiju, pārdošanu digitālajā vidē veikt nesalīdzināmi mērķtiecīgāk un efektīvāk nekā ar citiem reklāmas veidiem.   Mēs no sirds ceram, ka Jūs jau zināt, kādus soļus veic cilvēki, kas tiek...

B2B MĀRKETINGA STATISTIKA

B2B MĀRKETINGA STATISTIKA (Lasīšanas laiks: 1,5 minūtes) 76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.),...