Baneru reklāma

Ar Google Display Network palīdzību ir iespējams uzrunāt vairāk kā 90% no interneta lietotājiem.

Kad Jūs pēdējo reizi uzklikšķinājāt uz interneta banera ?

Veiksmīga baneru reklāmas kampaņa izvieto interesantu un noderīgu saturu pareizās auditorijas priekša tieši tad, kad ir visaugstākā reklāmguvju iespējamība.
Baneru reklāma visefektīvāk darbojas veidojot uzņēmuma vai zīmola atpazīstamību. Baneru reklāma var būt ļoti efektīvs rīks, lai pievērstu patērētāju uzmanību un paliktu viņu atmiņā uzsākot jauna produkta tirdzniecību, vēloties nostirpināt zīmolu vai ienākot tirgū.
Nepieciešama baneru reklāma?

Atbilstošās auditorijas tārgetēšana

Google Dipsplay Network nodrošina precīzas auditorijas atlases iespējas:
  • Lietotāju interešu atlase

    Google regulāri ievāc un atjauno lietotāju interešu sarakstu pēc internetu vietņu apmeklējumiem.

    img
  • Tematiskā atlase

    Google iedala interneta vietnes pēc dažādām tēmām. Mājas lapu atlase pēc atbilstošām tēmām ļauj izvietot reklāmu mājas lapās ar reklāmai atbilstošu saturu.

    img
  • Izvietojumu atlase

    iespēja izvietot reklāmas baneri konkrētās interneta vietnēs.

    img
  • Konteksutālā atlase

    šis atlases veids ļauj izvietot baneru reklāmu tajās interneta vietnēs, kuru saturs atbilst noteiktajam kontekstam. Tādā veidā ir iespējams izvietot reklāmu, piemēram, mājas lapās, kur bieži tiek pieminēts kāds konkrēts atslēgvārds (vai tas būt zīmols, produkta nosaukums vai vienkāršs atslēgvārds).

    img
  • Citi atlases veidi

    papildus auditoriju var segmentēt pēc ģeogrāfiskiem nosacījumiem (pilsētas), demogrāfiskiem datiem (vecums, dzimums) u.c.

    img

Reklāmas baneri

Precīza auditorijas tārgetēšana un kampaņas pielāgošana ir viena daļa no baneru reklāmas kampaņas, otra un redzamākā uzrunātajam klientam ir reklāmas vizuālais tēls jeb reklāmas baneris.

Nepārspējams noformējums

Vizuālais noformējums un uzrunājošs sauklis ir tas, kas liks atlasītajai auditorijai iesaistīties. Tāpēc svarīgi ir zināt baneru komunikācijas principus. Savā pieredzē esam izveidojuši neskaitāmus banerus un izpētījuši, kas darbojas labāk un kas veiksmīgāk uzrunā potenciālo klientu.

Baneru testēšana

Neskatoties uz to, bieži vien darbā ar kampaņām neaprobežojamies ar vienu baneri. Testējam vairākus variantus, lai pārbaudītu uz kādiem baneriem interneta lietotāji biežāk reaģē un veicam attiecīgās izmaiņas.

Sazinieties ar mums jau šodien!
Apskatiet mūsu Facebook profilu un sekojiet līdzi jaunumiem.