Atslēgvārdu reklāma

54%* interneta lietotāju pirkuma izpēti veic Google meklētājsistēmā.

Kāpēc FCR Digital?

Atslēgvārdu reklāma meklētājsistēmās (Google un Yandex) ir ātrākais veids kā parādīt savu produktu vai pakalpojumu lietotājiem, kas jau to meklē. Mēs uzsvaru liekam uz pareizu izvietojumu un reklāmas tekstu, lai jūs varētu sasniegt labākos rezultātus cīņā par šiem lietotājiem. Ne mazāks uzsvars tiek likts uz lietotāju turpmāko rīcību uzņēmuma mājas lapā, lai palielinātu reklāmguves no piesaistītajiem lietotājiem.

Atslēgvārdu reklāmas platformas

Google AdWords ir lielākā atslēgvārdu reklāmas platforma, bet ne vienīgā. Bieži vien mūsu klientu mērķa tirgus atrodas arī Krievijā vai citās NVS valstīs, kur liels meklējumu īpatsvars notiek Yandex platformā.

Google

AdWords

Vairāk 67% no visiem meklējumiem pasaulē notiek tieši Google meklētājsistēmā. Google AdWords ir lielākā tiešsaistes reklamēšanās platforma, kas ļauj izvietot Jūsu reklāmas arī zem meklējumiem Google meklētājā.

Sazinieties ar mums

Yandex

Kamēr Google globāli atbild par lielāko daļu no meklējumiem, Latvijas uzņēmumiem bieži vien svarīgs ir Krievijas un NVS tirgus, kur savukārt liela daļa no meklējumiem notiek Yandex meklētājsistēmā.

Sazinieties ar mums

Veiksmīgas atslēgvārdu kampaņas pamatnosacījumi

Kāpēc dažas kampaņas ir veiksmīgākas par citām? Savā pieredzē esam pārbaudījuši, ka pareizi veidojot kampaņu un veicot pareizos iestatījumus, kampaņas veiksmīgums būs daudz lielāks. Kaut arī nav vienas formulas kā padarīt kampaņu efektīvu un pelnošu, tomēr šie 3 pamatprincipi ir katras kampaņas veiksmīguma pamatā.
Reklāmas uzstādījumi

Šajā posmā mēs izveidojam kampaņas struktūru un atslēgvārdu iedalījumu, sagatavojam vairākus reklāmas tekstus, pievienojam visus iespējamos paplašinājumus reklāmas skatam un ieplānojam reklāmas rādīšanas laiku u.c.

Cenas optimizācija

Mēs apzināmies klikšķa cenas spēku un optimizējam to atkarībā no kampaņas mērķiem un reklāmguvēm. Klikšķa cena nosaka reklāmas pozīciju, savukārt, lai vērtētu pozīcijas vērtību un atdevi, vispirms nepieciešama reklāmguvju analīze.

Reklāmguvju iestatīšana

Ir ļoti svarīgi ir saprast, kas notiek pēc tam, kad klients ir uzklikšķinājis uz Jūsu reklāmas. To var izdarīt reklāmas kampaņu savienojot ar mājas lapas Google Analytics kontu un uzstādot reklāmguvumu nosacījumus.

Sazinieties ar mums jau šodien!
Apskatiet mūsu Facebook profilu un sekojiet līdzi jaunumiem.